Tingimused
TEENUSETE ÜLDTINGIMUSED
• Vastuvõetud riided soovitame tungivalt kontrollida nende kättesaamisel ning võimalikud pretensioonid esitada kohapeal. Kliendile on teada, et hilisemate pretensioonide rahuldamine on oluliselt raskendatud, kuivõrd reeglina pole Kliendil võimalik tõendada, et ta pole riideeset vahepeal täiendavalt ekspluateerinud.Pretensioone võetakse vastu kirjalikult kohapeal või e-posti teel aadressile eco@ecoclean.ee Eesti keeles.
• Kui toode on tavapärasest kallim, palub Richmar OÜ sellest eraldi teada anda. Richmar OÜ tahab sellisel erilisel juhul eraldi veenduda
teenuse osutamise võimalikkuses. Kui toote erilisest kallidusest teada ei anta, eeldame, et tegemist on tavapärase tootega.
• Valmis riided säilitame tasuta kuni 1 kuu pärast kokkulepitud kätte saamise hetkest, edasi rakendame hoiustustasu 1 EUR-i päevas.
• Kui Klient ei tule puhastatud esemetele järgi 6 kuu jooksul on Richmar OÜ õigus hävitada või annetada puhastatud esemed heategevuslikul
eesmärgil.
• Vaidlused lahendatakse kokkuleppel. Vaidlevatel pooltel on võimalus oma väiteid tõendada mh eksperdiarvamustega. Kõik tekitatud
kahjud, sh ka vaidlusega kaasnevad kahjud kuuluvad hüvitamisele seaduses ettenähtud korras.
• Parema teenuse kvaliteedi tagamise eesmärgil salvestatakse lühiaegselt Richmar OÜs telefonikõned.
• Richmar OÜ-s on videovalve, eesmärgiga kasutada neid videosalvestusi Poolte esitatud tahteavalduste või tehtud tehingute
tõendamiseks ja Kliendi paremaks teenindamiseks.
TEENUSTE TINGIMUSED
Richmar OÜ teenuseid kasutades nõustute ka alljärgnevate tingimustega.
Kui Te ei nõustu nende tingimustega, siis ilmselt ei soovi Teie ka meie teenuseid kasutada.
Andmete turvalisus:
• Klient edastab oma andmed vabatahtlikult, et temale osutada võimalikult personaalset teenust.
• Richmar OÜ ei edasta kliendi poolt antud andmeid kolmandatele osapooltele ega kontakteeru kliendiga muudel teemadel kui antud
teenuse osutamisega seotult.
• Richmar OÜ ei kasuta andmeid reklaami tegemise eesmärgil.
• Kui Kliendil on põhjust varjata oma isikut ning seetõttu soovib osaleda tehingus anonüümselt, siis Klient saab aru, et sellisel juhul
ei ole Richmar OÜle teada tehingu pool, toote seaduslik omanik ning igasugune vastutuse hilisem realiseerimine on oluliselt raskendatud
võrreldes olukorraga, kus Klient oma andmed Richmar OÜle edastab.
• Puhastatud toote saab anonüümne klient kätte kviitungi esitamisel. Richmar OÜ ei võta endale kohustust kontrollida, et kviitungi esitaja on tegelikult toote kättesaamiseks õigustatud isik.
• Kliendi nimi, telefoni number ja aadress on teada vaid Richmar OÜ-le, asjad lähevad pesemisse/parandusse/keemilisse puhastusse
tellimusenumbriga, mis tagab 100% kliendi anonüümsuse.
Olukorrad kus Richmar OÜ vastutus on piiratud:
• Tuues puhastusse oma riideeseme, annab Klient enesele aru, et tegemist on kasutatud asjaga ja peale puhastust ei saa Klient endale
tagasi riideeset, mis on uus. Tagasi saadakse kasutatud riideese, mis on puhastatud.
• Vigastuse või kaotsimineku korral hüvitatakse konkreetne artikkel ainult kuni 10 (kümne) kordse puhastamise hinna ulatuses.
• Kuigi Richmar OÜ kasutab teenuse osutamisel parimat kättesaadavat tehnoloogiat, ei pruugi kõik plekid tootelt selle käigus eemalduda. Parima tulemuse saame, kui kliendi poolt antav teave plekkide tekkimise asjaolude kohta on tõene. Oluline on anda plekkide tekkimise asjaolude kohta õiget infot!
• Oluline on teada, et puhastamisele toodud riideese amortiseerub ka puhastamise käigus. Iga riideesemega tehtav toiming mõjutab riideeset. Tuues riideeseme puhastusse, Klient soovib sellist mõjutust ning arvestab sellega.
• Riideesemete tootjad on kasutatavate materjalide tootmisel ja töötlemisel väga spetsiifi lised, mistõttu ei ole tootja juhise puudumisel või tootele paigaldatud ebaõige juhise puhul võimalik alati tagada materjali õiget reaktsiooni puhastamisele ja toote puhastumist nõutaval viisil. Selliselt võib riidese jääda puhastamata ja/või rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks.
• Riideeseme materjali eelneval puhastamisel ja töötlemisel tekkinud kahjustuste (plekieemaldamine, puhastamine, triikimine, kuivatamine, pesemine) puhul ei ole võimalik kindlaks teha eelneva töötlemise ulatust, mahtu ja kasutatud aineid, mistõttu ei ole võimalik tagada materjali õiget reaktsiooni puhastamisele ja toote puhastumist nõutaval viisil. Riidese võib jääda puhastamata ja/või rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks.
• Nööpide, trukkide, lukkude, lukuotsikute, pannalde, liimitud-, õmmeldud-, tikitud- või triigitud kaunistuste puhul on teadmata nende amortisatsiooni aste, kasutatud materjali keemiline koostis, keskkond, millises need on viibinud, kasutamise tihedusest tingitud kulumisaste ja vanuseline iseärasus. Seetõttu ei ole võimalik tagada nööpide, trukkide, lukkude, lukuotsikute, pannalde, liimitud-, õmmeldud-, tikitud- või triigitud kaunistuste õiget reaktsiooni puhastamisele, nende puhastumist nõutaval viisil ning nad võivad rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks ja/või eemalduda riideesemelt.
• Riideesemete puhul on teadmata nende amortisatsiooni aste, keskkond, millises need on viibinud, kasutamise tihedusest tingitud kulumisaste, vanuseline iseärasus ja värvitud plekid (mis võivad tekitada nii värvi kui kanga kahjustusi). Seetõttu ei ole võimalik ette näha ja ära hoida võimalike riideesemetele kasutamisega ennem puhastust tekitatud võimalike defektide ilmsiks tulemist puhastuse käigus.
• Iga toode on individuaalne ning seetõttu vaadatakse vastuvõtmisel ka Richmar OÜ töötaja poolt üle. Kui defektide tekkimine on ilmne, juhib Richmar OÜ töötaja sellisele võimalusele eraldi tähelepanu.
• Richmar OÜ ei vastuta taskusse unustatud esemete eest.
ALATES 01.01.2019 PUHASTATAKSE JÄRGNEVAID ASJU VAID
100% KLIENDI VASTUTUSEL NING KLIENDI RISIKL:
VAIBAD; NAHAD; TEKID; PADJAD; MADRATSIKATTED; VOODIKATTED; KARDINAD; PULMAKLEIDID;
ESEMED, MILLEL PUUDUB PESUJUHEND
ESEMETE VASTUVÕTMISEL PUHASTUSSE EELDATAKSE, ET KLIENT ON TUTVUNUD TEENUSTE TINGIMUSTEGA NING NENDEGA NÕUSTUNUD!
TEENUSE TINGIMUSED VAIPADE PUHASTAMISEL
Vaipade puhastamisel ei saa välistada järgmisi defekte ning milliste esinemise võimalusega Klient peab arvestama.
Üldiselt, kõikide vaibatüüpide kohta:
• kõiki plekke,ebameeldivaid lõhnu ning loomakarvasid ei ole võimalik eemaldada;
• vaibad võivad värvi anda;
• võib esile tulla varjatud defekte, mis on vastuvõtmisel määrdunud vaibal raskesti tuvastatavad, nagu kerged põletusjäljed ja muud väiksemad mehhaanilised kahjustused;
• võib tekkida defekte, mis on tingitud varasemast puhastusest või selle katsest;
• puhastatud vaibal paistavad plekid alati paremini silma kui määrdunud vaibal;
• värviliste küünalde vahast võib vaip värvuda;
• hallituse plekid võivad mitte eemalduda;
• vaiba ääred võivad narmastuda;
• vaipade valged narmad võivad jääda hallikaks või kollakaks, kasutuse käigus rabedaks muutunud narmad võivad eemalduda;
• vaipu millel on liimitud alusäär kuid mida peab puhastama keemiliselt, alusäär võib tulla liimist lahti seoses liimi eemaldumisega;
• uriini ja koduloomade lõhn võib puhastamise käigus võimanduda;
Lisaks eelpool märgitule vastavalt vaibatüübile lisaks:
ÕHUKESED VILLA,PUUVILLA J.M. MATERJALIST JA KALTSUVAIBAD
• võivad tõmbuda kokku, ääred võivad keerduda lokki;
• niidid võivad rebeneda;
• puuvillaste vaipade ühendusniidid võivad pesus puruneda;
NARMA KAHEPOOLSED VAIBAD
• võivad kokku tõmmata kuni 20%;
• vaip võib kaotada vormi, hakata lokendama;
LIIMPÕHJAL, TAFTING, RÜÜSVAIBAD
• liimpõhi võib eemalduda (eriti ääred);
• vaip võib kaotada vormi;
• liimi võib hakata jätkuvalt pudenema ka pärast puhastust;
• põimitud rüüslõngad võivad hakata otstest hargnema;
• kõrge narmaga vaipadel vaibaaluspinda ei pruugi olla võimalik saada puhtaks;
• alusriie võib liimi lahustumise tõttu osaliselt või täielikult paigast nihkuda ning vaip võib jääda ebaühtlane;
• villastel vaipadel pleki eemaldamisel võivad jääda randid, mis on seotud põhjaliimi lahustumisega;
• puhastuse käigus võib lahustuda põhjaliim ning esile tulla lahustunud liimi lõhn mille kadumine võib aega võtta kuid
• liimpõhjal oleva vaiba viskoos elemendid võivad muutuda kõvaks ning värvuda olenevalt põhjaliimi värvist
KUMMIPÕHJAGA VAIBAD
• ekspluatatsiooni käigus rabedaks muutunud kummipõhi võib puruneda ning osaliselt või täielikult eemalduda
VILLASED VAIBAD, VILLASED VAIBAD VISKOOS ELEMENTIDEGA
• pleekimis-, (eriti heledatel vaipadel) ja kollakad laigud ei pruugi eemalduda;
• viskoos elemendid võivad muutuda kõvaks ja kollakaks
NAHAST VAIPADE PUHASTAMINE ON SEOTUD TEATUD RISKIDEGA, MIS EI OLE SÕLTUVUSES TEHNOLOOGIAST JA KVALITEEDIST
• nahapind, mis on ekspluatatsiooni käigus muutunud kõvaks, võib puruneda;
• karva topilisust puhastamise käigus ei ole võimalik eemaldada;
• karusnahk võib muuta tooni;
• võimalik plekkide ja ebameeldiva lõhna mitte eemaldumine;
• valgetel karusnahkadel kollasus ei eemaldu;
• võivad esile tulla naha varjatud defektid;
• karusnahad võivad kergelt kokku tõmbuda;
• liimitud ühendused või pinnad lähevad liimist lahti, ning liim võib tulla nahapinnale tumeda laiguna.
SIIDIST,SIIDISEGU JA LIIMPÕHJAGA VISKOOSVAIPU ME EI PUHASTATA!
Vaipasid puhastatakse vaid 100% kliendi vastutusel ja riskil.
VAIBAPUHASTUS SISALDAB ÜHEKORDSET PUHASTUSE TASU.
KÕIKIDE PLEKKIDE, LÕHNADE NING KARVADE EEMALDUMIST PUHASTUSE KÄIGUS EI OLE VÕIMALIK GARANTEERIDA!
LÕPLIKU OTSUSE KAS VAIPA ON VÕIMALIK PUHASTADA TEEB MEISTER. JUHUL KUI VAIPA EI OLE VÕIMALIK PUHASTADA TAGASTATAKSE VAIP PUHASTAMATA NING KLIENDILE TAGASTATAKSE KOGU PUHASTUSE TASU JUHUL KUI SEE ON JUBA TASUTUD.
TÄHELEPANU!
TEENINDUSPUNKTIDES SALVESTAME VIDEO!
Videovalvekaamerate andmekaitse eeskirjaga saab tutvuda teeninduspunktides nende lahtioleku ajal.
Küsimuste puhul palume kirjutada eco@ecoclean.ee